"jézusom, láttad hogy ott tolja maga előtt azt az autót??"
a kérdés adott: ezt így hogy? velem van a baj?
Advertising Agency: Leo Burnett
Agency Location: Sao Paulo, Brazil
Creative Director: Ruy Lindemberg
Copywriter: Carlos Schleder
Art Director: Andre Kirkelis, Luis Catapano
konstans metrószerencsétlenség
2007.05.21. 12:31 str
4 komment
Címkék: mozgó vérhalálszenvedés történés
A bejegyzés trackback címe:
https://napiadag.blog.hu/api/trackback/id/tr6884522
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
varadi.peter · http://ohmyhizmo.info 2007.05.21. 14:15:33
Szerintem veled :D
Olyan iszonyuan eros, hogy elhuzza a metrot is... bar teny, hogy ha 1.5-2 meterre lenne tole egybol lejonne a "mi van?" igy meg kicsit felreertheo...
Olyan iszonyuan eros, hogy elhuzza a metrot is... bar teny, hogy ha 1.5-2 meterre lenne tole egybol lejonne a "mi van?" igy meg kicsit felreertheo...
str 2007.05.21. 14:22:11
nem az értelmezéssel van problémám, hanem a kivitelezéssel. jól látod, egy apró változtatással ki lehetne küszöbölni ezt a hibát.
Maerlyn · http://maerlyn.try.hu/ 2007.05.21. 16:18:24
Szerintem sínkocsi tetejére applikálták a fiatot, majd a metró elejéhez kapcsolták.
boszor 2007.05.21. 16:26:32
télleg félreérthető, nagyon is. elsőre az se tiszta, hogy most az autót reklámozza vagy a metrót? :-P