kezdetnek két utcai hökkentés, vasalódeszkát még nem vittek ki a betonra, a belgák szerint most eljött ennek is az ideje:

nem vasaló, hanem mosoda (és vasalda) reklám:
amíg ön itt vár, mi már kivasaltuk volna a ruháit.
chileben nem adják alább téglaméretű hasizomkockáknál (go fitness & spa):

indiában egy új göndörítőzselét szerettek volna olcsó, de hatékony eszközekkel bemutatni egy szalon régi és új vendégeinek - a csomag kibontása, és a rögzítés feloldása után a szalag azonnal felpöndörödik:

unalmas, kettes alá. bár közöm nincs a termékhez, lehet, hogy kegyetlen vagyok.
kína, grínpísz akció drasztikus módszerekkel - mutassuk meg, mi is van az aluljáró fala mögött. szimpatikusabb egy fokkal, mintha földdel és réti perjével bekenve megafonba visongatnának, mégis lehangolóan hat. szembesülj a szeméttel.


vasaló //
Agency: LDV United, Antwerp
has //
Agency: FCB, Chile
Creative Director: Victor Mora
bouncy //
Agency: LOWE,Mumbai.
Creative Director: Shriram Iyer,Tasneem Ali
Art Director: Mandar P Wairkar
Copywriter: Mihir Dhairyawan
zöldbéke //
Agency: JWT Shanghai