esedékes egy ambient/gerilla/street összeállítás, mostanság kevesebb szerepet kapnak a blogon - ez inkább az alapanyag hiányának tudható be, ha felbukkan egy-egy ötletes dolog, azt rendszerint bemutatom.
kezdetnek két utcai hökkentés, vasalódeszkát még nem vittek ki a betonra, a belgák szerint most eljött ennek is az ideje:
nem vasaló, hanem mosoda (és vasalda) reklám:
amíg ön itt vár, mi már kivasaltuk volna a ruháit.
chileben nem adják alább téglaméretű hasizomkockáknál (go fitness & spa):
indiában egy új göndörítőzselét szerettek volna olcsó, de hatékony eszközekkel bemutatni egy szalon régi és új vendégeinek - a csomag kibontása, és a rögzítés feloldása után a szalag azonnal felpöndörödik:
unalmas, kettes alá. bár közöm nincs a termékhez, lehet, hogy kegyetlen vagyok.
kína, grínpísz akció drasztikus módszerekkel - mutassuk meg, mi is van az aluljáró fala mögött. szimpatikusabb egy fokkal, mintha földdel és réti perjével bekenve megafonba visongatnának, mégis lehangolóan hat. szembesülj a szeméttel.
vasaló //
Agency: LDV United, Antwerp
has //
Agency: FCB, Chile
Creative Director: Victor Mora
bouncy //
Agency: LOWE,Mumbai.
Creative Director: Shriram Iyer,Tasneem Ali
Art Director: Mandar P Wairkar
Copywriter: Mihir Dhairyawan
zöldbéke //
Agency: JWT Shanghai
téglahas és rohadó metró
2007.02.05. 15:52 str
1 komment
Címkék: szolgáltat gerilla street testügyek tárgyak visel közhaszon
A bejegyzés trackback címe:
https://napiadag.blog.hu/api/trackback/id/tr2033761
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
LiaTea · http://tavilia.freeblog.hu 2007.02.05. 21:42:55
A vasalós nagyon:-) Bár szerintem nálunk kb. 10 percig lenne kint és aztán valaki eltüntetné a vasalót. Belgiumban életképessebb ez a reklám.