DDB // Magyarország
striker avagy D. küldte el nekem a Lavazzas kommentek között említett reklámot, amivel arra akarják ösztönözni a nagyvárosok népét, hogy ugorjanak be, és vigyék magukkal a kávéjukat melóba menet. amennyire tudom, nyugatabbra (elsősorban az USA-ban) ennek nagy hagyománya van - mindenkinek megvan a bejáratott kávézója, ahol tudják, mit szeret, milyen melegen, hány cukorral, ésatöbbi, és mindig ott kezdi a reggelt.
itthon kevesebb híve van ennek, a függők inkább 'bent' oldják meg a koffeinutánpótlást, de van esély rá, hogy elterjedtebb legyen ez a megoldás - a McDonaldsban ennek ellenére nem fogja családias hangulat fogadni a betérőket. a műmosoly értékének megítélése nem az én feladatom, mindenesetre nem érzek ellenálhatatlan késztetést, hogy 10-15 perccel korábban induljak el otthonról, csak azért, hogy náluk vegyem meg a kávémat.
a reklámról magáról - nem értem, mi köze van szegény elesett mesehősöknek a kávéhoz. az ötlet ennek ellenére nem rossz, de ha viccesen közelítik meg a dolgot, akkor legalább alapszinten kapcsolódhatnának a szereplők az eladni szánt termékhez / szolgáltatáshoz.
a megvalósításba, kidolgozásba viszont akkor sem tudnék belekötni, ha akarnék, kíváló.