életjel

kérdés / kérés
reklámok küldése
feel free to send your ads here: str.gmail

választék

celeb (28) chica (70) én (13) filmes (28) gerilla (66) háló (11) hang (21) hepinesz (25) honi (7) inspiráció (55) jogok (27) könyv (13) közhaszon (50) manipuláció (10) messze (41) mozgó (83) működik (14) művész (16) news (23) rajz (61) régi (12) street (77) szájonát (86) szolgáltat (69) szőrös (52) tárgyak (111) testügyek (74) történés (23) tudás (26) üzenet (19) vérhalálszenvedés (66) visel (57)

cc

Creative Commons Licenc

koffein és tesztoszteron

2006.12.22. 09:04 str

minden légtérben alapfelszereltség a lavazza - a nők úgyszintén, sex sells, hogy hű legyek közhelyes hangulatomhoz. első osztályú espresso élményt ígérnek, de melyik vonalhoz? transport yourself express to the restroom, mi ragazza? rendben, nem mosok össze két teljesen különböző dolgot. bocs.
a képek, és a modellek szépek, mindenesetre. jóreggelt.



( 4 5 6 )

5 komment

Címkék: mozgó chica szájonát

A bejegyzés trackback címe:

https://napiadag.blog.hu/api/trackback/id/tr4923838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

molcsa (törölt) 2006.12.22. 10:02:32

asszem rászokom a kávéra. szeretem a nővel történő hirdetéseket :)

Té, mint Tamás 2006.12.22. 10:21:14

Klassz. Hármas a legjobb, négyes a leggázabb.

striker 2006.12.22. 11:26:58

Na, én meg tökre nem értem. Szerintem azért egy kicsit szétesik ez a cucc.
Mert van a képi része, amely azt mondja, divatos, luxus kávé (kôgazdagok isszák, nem hétköznapi környezetben - legalábbis a képek egy részénél, a többinél meg nem, szóval már engem ez is megkever).
Aztán van ez a headline jellegû Elsô Osztályú Espresszó Élmény, amely nem igazán inlájn a képekkel. Legalábbis nem magyarázza, nem egészíti ki meg nem is ad hozzájuk...
És végezetül itt ez a - hát lássuk be - szójátékos szlogen: Espress Yourself. Ami aztán végképp a "hogy is jön ez ide" kategória.
Szóval, engem nem vezet meg két jól fotózott didi! Én az ötletfelelôs vagyok. Hol van az ötlet?
Na, hagyom is abba az okoskodást, de nyomban.

Ööö.., még egy dolog: megragadom az alkalmat, hogy csináljak egy kis reklámot a DDB-nek. Sajnos eddig csak Pesti Estben láttam a McDonalds-os elvihetô kávék hirdetését - mintegy pár hónapja. Az szerintem elég jó.

str 2006.12.22. 11:39:22

uno: az Espress Yourself szerintem az általános szlogen, mindenhol ottvan, ahol a Lavazza logó, angol nyelvterületen (vagy ezentúl ottlesz)

due: igazat adok, nem teljesen passzol szerintem sem a képek témája és a copy magja, a first class espresso experience. első osztályú a kiszolgálás, a környezet, a nők. első osztályú a 'fun'. szerintem mély kapcsolatot ne keressünk, minden 'elite-bestquality-gradeA' stb, a kávé is, a ragazzak is, Lavazza a numero uno. érzéseket kap el csak, nem akar konkrétan rávezetni arra, hogy miért is van így.

tre: a fentiek nem jelentik azt, hogy neked is kőgazdaknak kell lenned, hogy ezt idd. sőt. amennyire tudom az olaszoknál egyáltalán nem drágák ezek (az más kérdés, hogy itthon 800+ HUF egy 250 grammos csomag), és pont ez a lényeg. kapsz egy 'piece of heaven't, ha ezt iszod, részese lehetsz a first class experiencenek.

quattro: nem láttam a hirdetést, ha onlájn felbukkana, linkeld/küldd kérlek.
süti beállítások módosítása