fájdalom a hűtőből
2007.04.03. 15:21 str
'a kashmiri gyermekek fáznak - támogasd az unicefet'
meglepő és kemény gerilla, a békésen fagyasztott ételeket válogató, jóllakott, szemellenzős köznépnek címezve. kinderpingvi helyett, a hűtőből. amikor kiemeled a fagyasztóból a megrakott pizzádat, gondolj esetleg azokra is, akik éppen fagyoskodva éheznek.
egyeseknek ez már üti a lécet, a gerillamarketingnek pedig ez egyik sajátossága, hogy mindenki másképp viszonyul hozzá. itt a döntés egyértelműen nem a tiéd, rákényszerítenek, hogy fogadd be a reklámot valamilyen módon - ez igaz lehet a citylightok, vagy a billboardok esetében is, ott viszont kialakul egy egészséges rezisztencia, míg itt olyan úton kapod az üzenetet, ahol nem is számítanál rá...
több posztban felvetettem már ezt a kérdést: nektek ez hogy jönne le? 'mit képzelnek ezek? itt sem hagynak békén?' vagy 'igazuk van, megfogtak..és milyen jó ötlet!' - vagy a kettő között valahol?
Agency: Dinamo Reklamebyra, Oslo, Norway
Art Director: Egil Pay/Henrik Sæther/Lis Lonning
Copywriter: Lars Joachim Grimstad/Stein Simonse
[ ibelieveinadv ]
4 komment · 1 trackback
Címkék: gerilla vérhalálszenvedés szájonát tárgyak közhaszon üzenet
A bejegyzés trackback címe:
https://napiadag.blog.hu/api/trackback/id/tr7354116
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: index 2018.07.10. 09:04:08
Így lehetsz szakápoló Németországban - Határátkelő
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
csikszem · http://agyampark.hu 2007.04.03. 16:11:11
Durva... Részemről, ha humanitárius célok, vagy környezetvédelem a téma, akkor jónak tartom. Nyomassák csak, minél több helyen, minél drasztikusabban. Viszont egy újabb mosópor vagy tampon reklámot nehezen tolerálnék... pláne a hűtőből. ;-)
cache · http://www.p3d.hu 2007.04.03. 17:15:38
hehe én sem tudom soha hogy a "nagytömegek" hogy viszonyulnak ezekhez.
személy szerint engem leginkább hidegen hagynak; de nem azért mert egy érzéketlen po:cs vagyok, hanem mert szeretem megválasztani én hogy mikor min aggódok, nomeg nem szeretek random-reklám által okozott szomorúság áldozata lenni, így megtanultam beprogramozni magam, úgy, hogy ezek totál ne hassanak rám.
személy szerint engem leginkább hidegen hagynak; de nem azért mert egy érzéketlen po:cs vagyok, hanem mert szeretem megválasztani én hogy mikor min aggódok, nomeg nem szeretek random-reklám által okozott szomorúság áldozata lenni, így megtanultam beprogramozni magam, úgy, hogy ezek totál ne hassanak rám.
boszor 2007.04.03. 18:13:47
csikszemnek igaza van, ha a megfelelő ügy érdekében történik, még ennyire durva is lehet az a marketing. amúgy szerintem a tévé- és rádió-reklámok a legerőszakosabbak: nem egyszer, fél percig látod, hanem egy este hatvanszor, nem tudsz tőlük végighallgatni egy órányi zenét, végignézni egy órányi filmet, kapcsolgatsz, menekülsz, mint az űzött vad. ráadásul amíg a gerilla-reklámok legtöbbször nagyon ötletesek, a tévés reklámok 80 százaléka szemét.
LiaTea 2007.04.04. 09:38:06
A tévék és utcai plakátok dömpingje mellett nekem elfogadható ez a fajta figyelemfelhívás. Jó ötletnek tartom, a hűtőbe nyúlva közvetlenül tapasztalható a hideg, amit egy kisgyerek Kashmirban megélhet.