
'a kashmiri gyermekek fáznak - támogasd az unicefet'
meglepő és kemény gerilla, a békésen fagyasztott ételeket válogató, jóllakott, szemellenzős köznépnek címezve. kinderpingvi helyett, a hűtőből. amikor kiemeled a fagyasztóból a megrakott pizzádat, gondolj esetleg azokra is, akik éppen fagyoskodva éheznek.
egyeseknek ez már üti a lécet, a gerillamarketingnek pedig ez egyik sajátossága, hogy mindenki másképp viszonyul hozzá. itt a döntés egyértelműen nem a tiéd, rákényszerítenek, hogy fogadd be a reklámot valamilyen módon - ez igaz lehet a citylightok, vagy a billboardok esetében is, ott viszont kialakul egy egészséges rezisztencia, míg itt olyan úton kapod az üzenetet, ahol nem is számítanál rá...
több posztban felvetettem már ezt a kérdést: nektek ez hogy jönne le? 'mit képzelnek ezek? itt sem hagynak békén?' vagy 'igazuk van, megfogtak..és milyen jó ötlet!' - vagy a kettő között valahol?
Agency: Dinamo Reklamebyra, Oslo, Norway
Art Director: Egil Pay/Henrik Sæther/Lis Lonning
Copywriter: Lars Joachim Grimstad/Stein Simonse
[ ibelieveinadv ]