miről is kell tehát meggyőzni az emos, vagy egyéb vérhalálszenvedésrakenrol szubkultúrába tagozódó fiatalokat?
hogy legyen egy partnerük. mindhalálig. mert akkor nem lesznek aidsek. wow. gratulálok.

az értelmezés persze csalóka, inkább egy időben egy partner (copy: 'egy partner = kevesebb veszély) lenne logikusabb, de akkor meg már nem mindegy? a gondolkozás nélkül összevissza kefélés helyett tehát tizennyolc évesen válasszunk társat, és költözzünk össze, gyerek, suzuki, betétes üvegek, fűrészporos tapéta. túlzok, természetesen, de mi lenne, ha már a kommunikáció első lépése során valami normális alternatívát kínálnának?
lehet persze, hogy csak az én tapasztalataim teszik ezt teljesen elképzelhetetlenné (mármint az egy partner húszéves kortól, forevör), de pont a megcélzott pubik fogják körberöhögni ezt a plakátot - én inkább így képzelem el az STD veszélyeinek fiatalok felé történő, figyelemfelkeltő kommunikációját.
a site el van látva anyaggal, de száraz, nem felhasználóbarát, és rém ronda. windows xp theme ablakok, ez komoly? reklámkampányra van pénz, egy feltörekvő webfejlesztő/designerre nincsen?
kezdek átcsapni fröcsögésbe, el is ténfergek a dohányzóba.
[ houtlust ]
Agency: Ogilvy & Mather Budapest
Art/Copy/Creative Director: Dalbir Singh
Photography: Rich Adkin