első ránézésre bántja a szemet az alábbi megoldás, sőt, másodikra is. az elképzelés rendben van, erkölcstelen emberek csúnya dolgokat művelnek, a szex és drogok ellepik a várost az éj leple alatt, a copy pedig azt sugallja: lásd meg a sötét oldalt.
egy zseblámpának mindent egybevéve nem rossz kampány ez, de selymesebbre, alattomosabbra is megcsinálhatták volna, ez az ordító, harsány megközelítés nálam nem működik.
a fater itt az első sorban viszont ellopja a spotlightot. ilyen arc nincs is, rá sem fér a képre.
[ ad-dict ]
atomvillanás az éjszakában
2007.01.31. 15:20 str
2 komment
Címkék: street vérhalálszenvedés tárgyak közhaszon
A bejegyzés trackback címe:
https://napiadag.blog.hu/api/trackback/id/tr132450
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
DDB-s 2007.01.31. 15:48:39
Gyanítom, h a reklám nem az európai piacra, hanem pl. a thaira készült. Ott pedig más a "jó és szép". Érdemes lenne utánanézni...
str 2007.01.31. 16:00:48
igazad van, felelőtlenség figyelmen kívül hagyni, hogy kinek is készül a reklám, de én általában a saját szemszögemből, szubjektíven értékelek. ott is van a "nálam" szócska.
szinte minden bejegyzést átértékelhetnék több szemszögből - pl. "szerintem beyonce sérült kislánynak néz ki ezen a képen, de az amerikai seggrázó tinik lehet hogy visszavágynak majd disney világába, ha meglátják ezt a képet" stb.
szinte minden bejegyzést átértékelhetnék több szemszögből - pl. "szerintem beyonce sérült kislánynak néz ki ezen a képen, de az amerikai seggrázó tinik lehet hogy visszavágynak majd disney világába, ha meglátják ezt a képet" stb.