szükséges-e nőként elismert pénzügyi magazint olvasnunk ahhoz, hogy sikeresek legyünk? én nem tudom a választ, a wonderbra szerint elég egy melltartó is. szélsőliberális-partizánkommunista-e egy mélyvörös színre kampányt építő elismert magazin? kétlem, de arra biztosan elég jó, hogy egy melltartógyártó rá alapozza spoof kampányát.
minden összeér, vörös az ég alja, vért ontottak, meg ilyesmi.
annyit azért hozzáteszek, hogy itt és itt sokkal jobb economist megoldásokat láthattok.
ja, és béke. meg szeretet. mert ez nem egy politikai töltetű post volt. *zap*
vörös uralom
2007.01.30. 15:23 str
2 komment
Címkék: chica news tudás visel
A bejegyzés trackback címe:
https://napiadag.blog.hu/api/trackback/id/tr7832221
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
LiaTea · http://tavilia.freeblog.hu 2007.01.31. 23:17:34
A kigyulladó villanykörtés nagyon!
tomoceus 2007.03.20. 10:39:04
Érdemes ismerni a plakát előtörténetét (esetleg érdemes lenne feltenni). Az eredeti, nagyon híres Economist plakát fősora: "I never read The Economist" Aláírása: Management trainee, Aged 42. Ennek a karikatúrája a fenti Wonderbra hirdetés.
A két plakát párban itt megtekinthető:
www.adpunch.org/entry/i-never-read-the-economist/
A két plakát párban itt megtekinthető:
www.adpunch.org/entry/i-never-read-the-economist/