nincs túl nagy pörgés a külföldi oldalakon és blogokon, biztosan valami titkos advertising konferencia van dél-alaszkában, atombunkereben. ha így megy tovább, a végén a saját reklámötleteimet kell majd bemutatnom itt, az pedig veszélyes lenne, több okból is.
akad azért egy-két (számomra legalábbis) új kampány, Bravia print először:
az a repülő kocsi láthatóan a kanapén ülő Emily néni felé tart. rossz, rossz kreatívok.
az economist megmutatja az utat az élet útvesztőjében - ez kifejezetten tetszik.
[ a/d goodness ]
a sony leégeti a nappalit
2007.01.17. 09:38 str
Szólj hozzá!
Címkék: filmes vérhalálszenvedés news tárgyak
A bejegyzés trackback címe:
https://napiadag.blog.hu/api/trackback/id/tr4128951
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.