az alábbi két reklám ezeket veszi alapul, és csavarja meg őket, az első - da luigi olasz étterem adjában - egyszerűen megcserélik a fogyókúrás termékek szemvérzésig ismételt kliséjét:

itt jóllakik, signora, nem kell problémázni. azt kell mondjam, meglepő, de egy enni szerető és erről lemondani nem akaró (esetleg anti-wellness) rétegnek egészen biztosan működik a dolog - szerintem jó.
a hinds öregedés elleni krém nem a képpel (ráncos - kisimult) variál, hanem a szöveget módosítja: előtte / előtte. azaz: ez még semmi. be lehet kötni az eredeti ötlet hiányába, de nekem az 'építsünk szarból várat' megközelítés, a régi, leharcolt, sokszor gúnyolt módszer okos kifordítása pozitívan csapódik le.

kapcsolódó:
arcvágás
archarc
hinds:
Agency: Grey, Argentina, Buenos Aires
Creative Directors: Pablo Gil, Sebastian Garin
Copywriter: Juan Faerman
Art Directors: Cecilia Ognio, Rodrigo Pelaez
[ 24 ]
[ adsoftheworld ]