'a barátok tudják, miért', szól a felirat, a leírás szerint a kampány segítségével a 'férfi cinkosságba pillanthatunk bele', a szóban forgó, menekülő sörivó ugyanis azért lépett le ilyen gyorsan, mert nem akarta, hogy akció közben tetten érjék.
nekem inkább a 'nem bírom az asszonyt tovább' jutott eszembe, bár az nem indokolná az alternatív útvonalak használatát.
Advertising Agency: Leo Burnett & Target, Bucharest, Romania
Creative Director: Carmen Tiderle
Art Director: Alex Icodin,
Copywriters: Costin Radu, Irina Burlan
[ adsoftheworld ]
sörrel menekülő románok
2007.04.25. 15:30 str
1 komment
Címkék: gerilla szájonát tárgyak
A bejegyzés trackback címe:
https://napiadag.blog.hu/api/trackback/id/tr5963385
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
LiaTea 2007.04.26. 23:30:16
Ebben én azt látom, hogy a Bergenbier olyan hatással volt rá, hogy azonnal le kellett ereszkednie a földszinti General Service-be.