
'a legszebb évek visszatértek - nyugdíjas buli minden hétfőn a Madureira bevásárlóközpontban'
amit igazából nemértek, hogy a hetvenes években a diszkókorszak (már pedig a képi világ alapján erre hajaznak) a 18-25 éves korosztályt vitte el magával igen durván, és ők lettek a diszkó hőskorára fiatal harmincasok, akik az abbára rázták a ráznivalót, és tolták magukba a szereket.
ők ma valahol ötven és hatvan között lehetnek - de akkor kik vannak a képeken? miért nem a hatvanas évekre feküdtek rá a koncepcióban?

a második kép végül is korfüggetlenebb, de az első nagyon elviszi a kampányt diszkóvonalra.
a brazil viszonyokkal ugyan nem vagyok tisztában, lehet hogy ott évekkel, évtizedekkel eltolódtak a trendek (egyedül a cidade de deus kung-fu fighting háttérzenés jelenete ugrik be, mint releváns infó), de akkor főleg nem passzol a dolog.
ennek ellenére, még mindig zseniális.
Advertising Agency: Publicis, Brazil
Creative Director: Marcelo Giannini
Art Director: Filipe Raposo
Copywriter: Rodrigo Strozenberg
Photographer: Christian Gaul
[ adsoftheworld ]