életjel

kérdés / kérés
reklámok küldése
feel free to send your ads here: str.gmail

választék

celeb (28) chica (70) én (13) filmes (28) gerilla (66) háló (11) hang (21) hepinesz (25) honi (7) inspiráció (55) jogok (27) könyv (13) közhaszon (50) manipuláció (10) messze (41) mozgó (83) működik (14) művész (16) news (23) rajz (61) régi (12) street (77) szájonát (86) szolgáltat (69) szőrös (52) tárgyak (111) testügyek (74) történés (23) tudás (26) üzenet (19) vérhalálszenvedés (66) visel (57)

cc

Creative Commons Licenc

a legjobb - mindegy miből

2007.04.13. 13:41 str

a Chicago Board Options Exchange reklámjával az a legnagyobb probléma, hogy szinte bármilyen termékre, szolgáltatásra rá lehet húzni, ami magát az etalonként aposztrofálja, vagy szeretné pozicionálni.
nincs egyedi éle a megvalósításnak, az embernek ötlete sincs, miről is szól az egész - 'ne fogadj el helyettesítést', azaz csak a legjobbal érd be, de ennyiben ki is merül a dolog.
ennek ellenére a konyhai fogós öklöző és a carousel zsoké vicces, a műtősről inkább a kórházakat járó bohócok (lásd: napi adag: bohóc ) jutnak eszembe, így az nálam félremegy.




Advertising Agency: Flow Creative
Agency Location: Chicago, USA 

Creative Directors: Peter Zapf, Jeff Clift
Art Director: Aaron Potter
Copywriter: Susan Tang
Photographer: Vincent Dixon

[ 24 ]

Szólj hozzá!

Címkék: szolgáltat testügyek messze működik wegotthecashwegotthedollars

A bejegyzés trackback címe:

https://napiadag.blog.hu/api/trackback/id/tr758032

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.