a Chicago Board Options Exchange reklámjával az a legnagyobb probléma, hogy szinte bármilyen termékre, szolgáltatásra rá lehet húzni, ami magát az etalonként aposztrofálja, vagy szeretné pozicionálni.
nincs egyedi éle a megvalósításnak, az embernek ötlete sincs, miről is szól az egész - 'ne fogadj el helyettesítést', azaz csak a legjobbal érd be, de ennyiben ki is merül a dolog.
ennek ellenére a konyhai fogós öklöző és a carousel zsoké vicces, a műtősről inkább a kórházakat járó bohócok (lásd: napi adag: bohóc ) jutnak eszembe, így az nálam félremegy.
Advertising Agency: Flow Creative
Agency Location: Chicago, USA
Creative Directors: Peter Zapf, Jeff Clift
Art Director: Aaron Potter
Copywriter: Susan Tang
Photographer: Vincent Dixon
[ 24 ]
a legjobb - mindegy miből
2007.04.13. 13:41 str
Szólj hozzá!
Címkék: szolgáltat testügyek messze működik wegotthecashwegotthedollars
A bejegyzés trackback címe:
https://napiadag.blog.hu/api/trackback/id/tr1658032
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.