szeretem az olyan alkotásokat, köztük persze a reklámokat is, melyek a nézőpontokkal foglalkoznak, vagy azokat felhasználva értékel(tet)nek újra egy témát, idéznek elő egy addig nem várt meglátást. ugyanígy a meglepő váltások, kontrasztos ellentétek ütköztetése is be szokott jönni - ezt ugye filmen sokkal könnyebb megjeleníteni, hiszen ott a vágás eszköze is rendelkezésre áll.
mindezek összessége domborodik ki a következő Iveco kisteherautó printeken:
'gondolkodjon nagyban! daily 49,12 szállító - az ön üzletére szabva készült'
az ötlet nem egyedi, de így is hatalmas, és nyoma sincs a 'hogy van ez összefotosoppolva' érzésnek a megvalósítást figyelve, hihető és lenyűgöző a váltás. szépen lassan halad a blog az első fél éves életszakaszának vége felé, elgondolkoztam egy 'eddig mi tetszett a legjobban' válogatáson, ha lesz belőle valami, ez biztosan helyet kap majd.
Advertising Agency: Borghierh/Lowe, São Paulo, Brazil
Creative Director: José Henrique Borghi, Erh Ray e Edgard Gianesi
Art Director: Lucas Jatobá
Copywriter: Vinicius Miike e Maurício Meirelles
Photographer: Ateliê de Imagem, Eduardo Colesi e Lucas Jatobá
[ adsoftheworld ]
egy autónyi borospince
2007.04.12. 15:39 str
Szólj hozzá!
Címkék: mozgó szolgáltat tárgyak inspiráció tér
A bejegyzés trackback címe:
https://napiadag.blog.hu/api/trackback/id/tr457697
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.