hóba zárva
2007.04.02. 10:33 str
kolumbiában nem kevesebbre vállalkozták, mint hogy a klasszikus, felrázós-havazós üveggömböt alkossák újra, egy renaultval a középpontban. bevallom, az üzenet nem jön át teljesen, de a látvány lenyűgöző.
mit akartak ezzel elmondani az autóról, vagy a márkáról? kell-e egyáltalán magyarázni ezt, vagy az ellenálhatatlan(nak vélt) hangulat, amit kivált, elég ide? kiváncsian várom, ti mit gondoltok.
Advertising Agency: LOWE-SSP3, Bogotá, Colombia
Creative Directors: José Miguel Sokoloff, Margarita Olivar, Juan Carlos González
Art Director: Ingrid Enguel
Copywriters: Luis Gabriel Ramírez Arias, Juan Felipe Rodríguez
Photographer: Pablo Rojas
Production manager: Fermando Castañeda
Account managers: Diana Nuñez, Paola Londoño
[ adsoftheworld ]
3 komment
Címkék: mozgó street tárgyak messze
A bejegyzés trackback címe:
https://napiadag.blog.hu/api/trackback/id/tr2653512
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
csikszem · http://www.agyampark.hu 2007.04.02. 11:29:05
Talán a kolumbia + hó összevonással jelzi a renault, hogy beszáll a drogbizniszbe. :)
RE 2007.04.02. 12:09:18
szvsz azt akarja kifejezni, h a tavaszi/nyári nagy melegben egy hűs pontot jelent a légkondis renault-d. :P
gonoszcerkof · http://gonoszcerkof.freeblog.hu 2007.04.02. 16:49:45
nekem is a 'colombia is in top gear, it shouldn't snow this time of year' klasszikus sor ugrott be. nyilván náluk nem para, ha meghúzták ezt, különösen ha a renault-ról van szó. a legvagányabb kampányuk a 'grow up, what for?' volt, az is besült. láttál-e már renault modust?