
a másik megszokott vonal a finom rátukmálás módszere, egy egyszerű kijelentéssel közlik veled, hogy márpedig ez a legjobb, vagy tutira bejön ez neked, pont. vegyed. mint látható, ez előszeretettel elővett véregyszerű megoldás, amit leginkább az alkoholbizniszben alkalmaznak.

ital fronton fontos még, hogy a skandináv országokból és az usaból ismert bottle shop (avagy liquor store) rendszerben lehet csak alkoholt venni, ezek legtöbbször egy bolthoz kapcsolódó alegységek, de előfordulnak benzinkútszerű drive-thru lerakatok is - vicces, hogy ki sem kell szállnod a kocsiból, mégis több liter alkohollal távozhatsz.

' csak 3,5% esély van arra, hogy karaokehoz vezet'
az utcai plakátok aktív szereplője a honvédelem és nemzeti jólét témája is - csatlakozz, szolgáltass infot, viselkedj jól, ne téríts el repülőt, használj kevesebb vizet, ésatöbbi. alább a haditengerészet egy mozgó billboardja, teherautó formában:


egy viszonylag ötletesnek mondható hirdetmény - ez a puzzle stílus egyébként igen közkedvelt a 'kreatívok' között, főleg utazás/telekommunikáció fronton:

'segíts megvédeni ausztráliát a terrorizmustól - minden információ-darabka hasznos lehet'.
egyéb: a turisták pozitív fogyasztói magatartásáról a homáron.