az egyszerű felhasználók az általuk gyakran használt, elismert, tisztelt, stb. márkák reklámjait nem tudják teljesen független szemmel véleményezni. vagy elfogultsággal, vagy megnövekedett elvárásokkal ítélkeznek, a megtekintés utáni benyomás pedig az első impulzusok alapján büszkeséggel tölti el őket, vagy csalódottan törlik a rövid támú memóriából a látottakat. ugyanez fordítva igaz lehet a nem szeretett márkákkal kapcsolatban is (lásd napi adag, első poszt - suzuki), de könnyebben bólintunk rá egy ilyen cég jól sikerült anyagára, minthogy elutasítsuk a kedvelt brand gyenge próbálkozását.
egy jó ideje egy sennheiser fülessel juttatom a digitális hanghalmazokat a hallójárataimba, ennek megfelelően (de nem automatikusan ugyan) tényleg inspirálóan hat rám mind a reklám, mind a termék, és csak elismerően tudok nyilatkozni. második ránézésre nem tűnik túl egyedinek az ötlet, de beindulnak a kedvenc dallamaim, és rétegesen kezd hatni a print. hogy a 'függetleneknek', az új vevőknek mennyire jön be az ötlet, nem tudom, de érdekelne. komment!

az utolsó képen a szereplők arckifejezése külön felejthetetlen.