az egyszerű felhasználók az általuk gyakran használt, elismert, tisztelt, stb. márkák reklámjait nem tudják teljesen független szemmel véleményezni. vagy elfogultsággal, vagy megnövekedett elvárásokkal ítélkeznek, a megtekintés utáni benyomás pedig az első impulzusok alapján büszkeséggel tölti el őket, vagy csalódottan törlik a rövid támú memóriából a látottakat. ugyanez fordítva igaz lehet a nem szeretett márkákkal kapcsolatban is (lásd napi adag, első poszt - suzuki), de könnyebben bólintunk rá egy ilyen cég jól sikerült anyagára, minthogy elutasítsuk a kedvelt brand gyenge próbálkozását.
egy jó ideje egy sennheiser fülessel juttatom a digitális hanghalmazokat a hallójárataimba, ennek megfelelően (de nem automatikusan ugyan) tényleg inspirálóan hat rám mind a reklám, mind a termék, és csak elismerően tudok nyilatkozni. második ránézésre nem tűnik túl egyedinek az ötlet, de beindulnak a kedvenc dallamaim, és rétegesen kezd hatni a print. hogy a 'függetleneknek', az új vevőknek mennyire jön be az ötlet, nem tudom, de érdekelne. komment!
az utolsó képen a szereplők arckifejezése külön felejthetetlen.
bőr-dj és bátor benzinkutas
2007.03.19. 11:51 str
3 komment
Címkék: tárgyak inspiráció hang
A bejegyzés trackback címe:
https://napiadag.blog.hu/api/trackback/id/tr3048244
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
LiaTea 2007.03.19. 21:49:16
Az első kettőt túlzásnak érzem, elnagyolt a mondanivaló. Viszont a harmadik tetszik, a beleélés, és az arckifejezések nagyon jók.
LiaTea 2007.03.19. 21:50:17
és mint független szemlélő gondolom így:-)
Ólommentes 2007.03.21. 11:05:36
A benzinkutas egyértelműen hatalmas.
Ösztönös, és a vezető arckifejezése, a verda, a póz egyértelműen átadja a rákendroll érzés "utánam a vízözön" jellegét, szerintem a legzeneibb mind közül.
A könyvtár meg szintén frankó, csak az a baj hogy ez velem is megesik, és nem szeretem hogyha így néznek rám, de megnyertek, mint márkafüggetlent.
Ösztönös, és a vezető arckifejezése, a verda, a póz egyértelműen átadja a rákendroll érzés "utánam a vízözön" jellegét, szerintem a legzeneibb mind közül.
A könyvtár meg szintén frankó, csak az a baj hogy ez velem is megesik, és nem szeretem hogyha így néznek rám, de megnyertek, mint márkafüggetlent.