életjel

kérdés / kérés
reklámok küldése
feel free to send your ads here: str.gmail

választék

celeb (28) chica (70) én (13) filmes (28) gerilla (66) háló (11) hang (21) hepinesz (25) honi (7) inspiráció (55) jogok (27) könyv (13) közhaszon (50) manipuláció (10) messze (41) mozgó (83) működik (14) művész (16) news (23) rajz (61) régi (12) street (77) szájonát (86) szolgáltat (69) szőrös (52) tárgyak (111) testügyek (74) történés (23) tudás (26) üzenet (19) vérhalálszenvedés (66) visel (57)

cc

Creative Commons Licenc

térugrás

2007.02.21. 13:04 str

büszkén jelentem, svájci kreatívok a tavalyi csuklós-buszos felhívást továbbfejlesztve kítűnő kampányt varázsoltak a Leicanak. első ránézésre nem tudtam, mi a helyzet - a Leica ugye a fényképezőivel alapozta meg hírnevét, a jobb alsó sarokban, és vélt halálraítéltjeink kezében felfedezhető távcső nem szúrta ki a szememet. de ez csak az én felületességemet példázza, a reklám első osztályú.





[ adsoftheworld ]

Agency: Advico Young & Rubicam, Switzerland
Creative Directors: Urs Schrepfer, Daniel Comte
Copywriter: Florian Birkner
Art Director: Roland Scotoni
Photographers: Stephan Schacher, Steve Bloom, Ardea, NHPA
Art Buying: Verena Rentsch

Szólj hozzá!

Címkék: szőrös vérhalálszenvedés tárgyak közhaszon

A bejegyzés trackback címe:

https://napiadag.blog.hu/api/trackback/id/tr9138578

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása