nyalóka nélkül nincs élet. nem lélegzel. megállnak a villamosok, pirosra vált minden lámpa. az ajtó pont előtted csukódik be, és senki sem mosolyog rád az utcán. súlyos teher, szomorú napok, és mást mit tehetsz, mint tejjel tompítod a beérkező jeleket, vagy babaházad tetejéről leveted magad. ne szégyelld bánatod, segíteni csak a napi adagod tud.
addiktív nyalóka, hogy szokják a kis pöcsök a nagyvilágot. talán máshogy kellene értelmeznem ezt, mókafaktor, meg látszik, hogy eltúlzott poén az egész, de nemmegy. bizonyára a megjelenés helyszínén nem a depresszív, introvertált személyiségjegyek a dominálóak a mindennapokban, és nem a csupasz tragédiát társítják a márkával. vagy csak velem van a baj, de egész biztosan nem szeretném még viccből sem ilyen helyzetben látni a gyermekeimet.
ideje, hogy bedobjak egy pár tejet.
vagy követem a marlboro mant, és megtérek nyalókafronton:
első
Agency: Lowe Bull, Johannesburg, South Africa
Creative Director: Gareth Lessing
Art Director: Adam Livesey
Copywriter: Matthew Brink
Photographer: Clive Stewart
nyalóka-elvonó
2007.02.20. 09:49 str
2 komment
Címkék: vérhalálszenvedés szájonát
A bejegyzés trackback címe:
https://napiadag.blog.hu/api/trackback/id/tr938141
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2007.02.20. 12:04:44
tényleg gáz
főleg, hogy a gyerekek nem is ért(het)ik
ja, hogy a felnőttekhez szól...
...?
főleg, hogy a gyerekek nem is ért(het)ik
ja, hogy a felnőttekhez szól...
...?
LiaTea 2007.02.21. 10:56:52
Hanniballal egyetértve, csak a felnőttnek jut eszébe leinnia megát, vagy levetni magát a ház tetejéről. Nem erre kéne biztatni a gyerekeket. Másrészt egy alkoholista, depressziós felnőtt nem ettől a reklámtól fog átszokni a nyalókára.