életjel

kérdés / kérés
reklámok küldése
feel free to send your ads here: str.gmail

választék

celeb (28) chica (70) én (13) filmes (28) gerilla (66) háló (11) hang (21) hepinesz (25) honi (7) inspiráció (55) jogok (27) könyv (13) közhaszon (50) manipuláció (10) messze (41) mozgó (83) működik (14) művész (16) news (23) rajz (61) régi (12) street (77) szájonát (86) szolgáltat (69) szőrös (52) tárgyak (111) testügyek (74) történés (23) tudás (26) üzenet (19) vérhalálszenvedés (66) visel (57)

cc

Creative Commons Licenc

a jó, a rossz, a csúf, és a fogkefe

2007.02.16. 15:13 str

premire pay-tv kampány - az ötlet nagyon bejön, engem is baromira idegesít, ha kertévén kell egy jobb filmet néznem, és a kulcsjelenetek után az arcomba kapom a WC tisztítót. ezzel az érvvel, mármint a 'reklámmentesítsd a filmjeid' simán el lehet adni egy fizetős szolgáltatást.
a megvalósítás már annál döcögősebb, lehetett volna finomítani a kidolgozáson, vagy ütősebb filmeket választani, kiaknázatlannak tűnik a lehetőség. jobb megoldásnak kínálkozik például 'beépíteni' a címbe a terméket, és nem csak mögédobni (félelem és hátmasszírozó las vegasban?), bár ez feltehetőleg szerzői jogi aggályok miatt nem lehett volna kivitelezni. ha már itt járunk, érdekelne, ilyenkor kell-e engedélyt kérni a felhasználásra, és ha igen, milyen feltételeket szabnak.
a good, bad and ugly és a négy esküvő, egy temetéses rendben van, a másik kettő szerintem gyengébb.





[ 24 ]

Agency: DDB // Germany
Agency Team: Tim/Tom
Client/Brand: Premiere Fernsehen GmbH & Co

3 komment

Címkék: filmes szolgáltat

A bejegyzés trackback címe:

https://napiadag.blog.hu/api/trackback/id/tr2937143

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bakfitty · http://ismerosvalahonnan.blog.hu 2007.02.16. 15:43:08

nekem tetszik, bár kicsit olyan az egész, mint egy amatőr fotosopp-önképző. mondjuk simán lehet koncepció.

off: valaki rúgja már tökön a calgon reklámembereit, mert 10 éve ugyanazt a reklámot látom a tévében. még a tampon-kreatívok is fejlődnek, könyörgöm, egy vízlágyítóra is ki lehetne találni valamit.

molcsa (törölt) 2007.02.18. 18:03:17

Mondjuk ettől még nem lesznek reklámmentesek a filmek, mert azok bennük vannak. Ugye emlékszünk, h Spielberg (ugye ő?) a Terminálban a reptéri üzletek logóit aszerint cserélgette, hogy hol mutatták be a filmet? És persze a klasszikus Nokia telefon a mátrixban usw.

str 2007.02.19. 08:09:58

ez ok, de a product placement más tészta. nyilván a starsky & hutchban felfedezhetünk itt-ott ilyet, de az Il buono, il brutto, il cattivoban már nehezebb lenne. Továbbá direkt azért ilyen a termékválasztás is, hogy egyértelmű legyen, 'klasszikus' TV-komersölöktől szabadulhatunk meg.
a PP megérne egy külön postot, ha lesz időm lövöldözgetek screenshotokat.
süti beállítások módosítása