premire pay-tv kampány - az ötlet nagyon bejön, engem is baromira idegesít, ha kertévén kell egy jobb filmet néznem, és a kulcsjelenetek után az arcomba kapom a WC tisztítót. ezzel az érvvel, mármint a 'reklámmentesítsd a filmjeid' simán el lehet adni egy fizetős szolgáltatást.
a megvalósítás már annál döcögősebb, lehetett volna finomítani a kidolgozáson, vagy ütősebb filmeket választani, kiaknázatlannak tűnik a lehetőség. jobb megoldásnak kínálkozik például 'beépíteni' a címbe a terméket, és nem csak mögédobni (félelem és hátmasszírozó las vegasban?), bár ez feltehetőleg szerzői jogi aggályok miatt nem lehett volna kivitelezni. ha már itt járunk, érdekelne, ilyenkor kell-e engedélyt kérni a felhasználásra, és ha igen, milyen feltételeket szabnak.
a good, bad and ugly és a négy esküvő, egy temetéses rendben van, a másik kettő szerintem gyengébb.
[ 24 ]
Agency: DDB // Germany
Agency Team: Tim/Tom
Client/Brand: Premiere Fernsehen GmbH & Co
a jó, a rossz, a csúf, és a fogkefe
2007.02.16. 15:13 str
3 komment
Címkék: filmes szolgáltat
A bejegyzés trackback címe:
https://napiadag.blog.hu/api/trackback/id/tr1737143
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
bakfitty · http://ismerosvalahonnan.blog.hu 2007.02.16. 15:43:08
nekem tetszik, bár kicsit olyan az egész, mint egy amatőr fotosopp-önképző. mondjuk simán lehet koncepció.
off: valaki rúgja már tökön a calgon reklámembereit, mert 10 éve ugyanazt a reklámot látom a tévében. még a tampon-kreatívok is fejlődnek, könyörgöm, egy vízlágyítóra is ki lehetne találni valamit.
off: valaki rúgja már tökön a calgon reklámembereit, mert 10 éve ugyanazt a reklámot látom a tévében. még a tampon-kreatívok is fejlődnek, könyörgöm, egy vízlágyítóra is ki lehetne találni valamit.
molcsa (törölt) 2007.02.18. 18:03:17
Mondjuk ettől még nem lesznek reklámmentesek a filmek, mert azok bennük vannak. Ugye emlékszünk, h Spielberg (ugye ő?) a Terminálban a reptéri üzletek logóit aszerint cserélgette, hogy hol mutatták be a filmet? És persze a klasszikus Nokia telefon a mátrixban usw.
str 2007.02.19. 08:09:58
ez ok, de a product placement más tészta. nyilván a starsky & hutchban felfedezhetünk itt-ott ilyet, de az Il buono, il brutto, il cattivoban már nehezebb lenne. Továbbá direkt azért ilyen a termékválasztás is, hogy egyértelmű legyen, 'klasszikus' TV-komersölöktől szabadulhatunk meg.
a PP megérne egy külön postot, ha lesz időm lövöldözgetek screenshotokat.
a PP megérne egy külön postot, ha lesz időm lövöldözgetek screenshotokat.