'fiatal kreatívként' potom 1200 euróba kerül a szinte mindent tartalmazó belépőcsomag (a szállást persze felejtsük el), diákként pedig már ennek feléért bejuthatunk.
a kampányuk idei jelmondata: minnél többet látsz, annál több ötleted lesz. tényleg? na ne..erre nem is gondoltam még! (ma.) az állatáldozatok között szerepel a magyar nethezragadt ön- és mindenkritikus fogyasztók kötelező blogjának agya, a homár is - mely nem egyéb, mint tévé, fogó és páncél. FYI.




igazságtalannak tűnhetek, de nem tudom megállni a negatív hozzáállást. egyrészt azért, mert sok használhatatlan, kiadásra nem kerülő, vagy igazából teljesen felesleges ad születik meg csak azért, hogy díjakra pályázzanak vele, másrész, ami fájdalmasabb, hogy én biztosan nem leszek ott. nyers igazság uralom, így működik az ember, vagyis a gyarlóbbak. a press, outdoor és cyber szekció pedig érdekelne - küldjetek pénzt.
[ adsoftheworld ]