életjel

kérdés / kérés
reklámok küldése
feel free to send your ads here: str.gmail

választék

celeb (28) chica (70) én (13) filmes (28) gerilla (66) háló (11) hang (21) hepinesz (25) honi (7) inspiráció (55) jogok (27) könyv (13) közhaszon (50) manipuláció (10) messze (41) mozgó (83) működik (14) művész (16) news (23) rajz (61) régi (12) street (77) szájonát (86) szolgáltat (69) szőrös (52) tárgyak (111) testügyek (74) történés (23) tudás (26) üzenet (19) vérhalálszenvedés (66) visel (57)

cc

Creative Commons Licenc

a tigris és a haverok

2007.02.06. 15:32 str

felbukkantak az első printek, melyek a cannes lions 2oo7-et hivatottak reklámozni - aki nem tudná, az 54. alkalommal megrendezésre kerülő reklámfesztivál az egyik (ha nem a) legelismertebb és legfontosabb esemény a reklámügynökségek, kreatívok és a szakmába bekerülni vágyó diákok éves programjában.
'fiatal kreatívként' potom 1200 euróba kerül a szinte mindent tartalmazó belépőcsomag (a szállást persze felejtsük el), diákként pedig már ennek feléért bejuthatunk.
a kampányuk idei jelmondata: minnél többet látsz, annál több ötleted lesz. tényleg? na ne..erre nem is gondoltam még! (ma.) az állatáldozatok között szerepel a magyar nethezragadt ön- és mindenkritikus fogyasztók kötelező blogjának agya, a homár is - mely nem egyéb, mint tévé, fogó és páncél. FYI.






igazságtalannak tűnhetek, de nem tudom megállni a negatív hozzáállást. egyrészt azért, mert sok használhatatlan, kiadásra nem kerülő, vagy igazából teljesen felesleges ad születik meg csak azért, hogy díjakra pályázzanak vele, másrész, ami fájdalmasabb, hogy én biztosan nem leszek ott. nyers igazság uralom, így működik az ember, vagyis a gyarlóbbak. a press, outdoor és cyber szekció pedig érdekelne - küldjetek pénzt.

[ adsoftheworld ]

2 komment

Címkék: szőrös rajz news inspiráció messze történés

A bejegyzés trackback címe:

https://napiadag.blog.hu/api/trackback/id/tr534090

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DDB-s 2007.02.06. 17:07:43

Akkor én sem állom meg! :)
Több fajta verseny létezik a reklámszakmában, vannak kreatív és vannak hatékonyság alapján bíráló versenyek egyaránt.

A kreatív versenyekre NEM a használhatatlan anyagok kerülnek, sőt sok esetben az is előírás, h csak megjelent anyag kerülhet nevezésre. Kreatív szempontból sokszor sokkal jobb anyagok készülnek ezekre a versenyekre/megmérettetésekre, mint amit általában az ügyfelek a napi rutin szintjén átengednek. Szerintem sokszor szellemesebb és jobb megoldások születnek a "teher alól felszabaduló" kreatívok agyából egy ilyen fesztiválra, mint amit előre meghatározott brief-ek alapján, kötelező elemek figyelembe vételével lehetne csak megvalósítani.

A pénzgyűjtéshez kitartást és sok sikert kívánok!

str 2007.02.07. 08:12:17

valóban túloztam, de csak irigységem leplezendő. ha belegondolok, tényleg inspiráló lehet, hogy nem kell egy ötletet 'lenyomni a megrendelő torkán', hanem teljesen szabad kezet kap az alkotó.
a pénzgyűjtést nem tartom sanszosnak, de sose lehet tudni, mi jön szembe : ) arra mindenestre bíztat az ügy, hogy felfrissítsem photoshop/illustrator tudásomat, és összerakjak pár saját ötletet - na nem beküldésre persze.
süti beállítások módosítása