az eddig jegelt rovatban most bőrre festők és varrók printeken való szerepléseiből szemezgetek. elsőként egy Levi's reklám, ON4LIFE, azaz egy életre rajtad felkiáltással. az ötlet rendben van, de az értelmezés torzulhat, ha gonosz akarok lenni azt is mondhatom, a Red Tab ezen termékének viselői olyan hülyék, hogy még a nadrágot is elfelejtik levenni a tetoválószalonban...
a Bepanthol kenőcs a hirdetés szerint új életet lehel a tetoválásaidba - ezt nem teljesen értem ugyan, de a kidolgozás rendben van az élő pókkal, és masszív árnyékkal, ami elfedi a lényegtelen elemeket.
végül két Harley reklám, egy kölcsönző és egy tesztvezetés, az ötlet szinte ugyanaz. a második szerintem sokkal jobban passzol a márkához, a fekete-fehér print, valamit a logó szerepeltetése sokkal 'Harleysabb' - az elsőn ráadásul elég gyenge mintát választottak felnyalásra.
farmer //
Agency: OgilvyOne, Singapore
Creative Director: Peter Moss
Art director: Robert Davies
Copywriter: John Scott
Photographer: Jonathan Tay
kenőcs //
Agency: JWT, Barcelona
lejárt adag: tetoválás
2007.02.01. 15:40 str
2 komment
Címkék: szőrös rajz szolgáltat vérhalálszenvedés visel
A bejegyzés trackback címe:
https://napiadag.blog.hu/api/trackback/id/tr432769
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
tistedur 2007.02.01. 23:28:49
friss tetoválásra jó a bepanthol :)
a második harleys meg klasszikus ..
a második harleys meg klasszikus ..
LiaTea · http://tavilia.freeblog.hu 2007.02.04. 19:18:42
Nálunk a Bepanthen kenőcsöt babapopsi ápolásra ajánlják:-)