az előző elképzelt jelenetet többek között a Barbie és egyéb babák gyártóinak kívánom tiszta szívből átélésre. mármint egy ilyen Hoover termékbemutatót, ingyen. a múltkorában egy cseh bevásárlóközpont kirakatában akadt meg a szemem egy Party Chick - Ultra Cool bugyis-baszós fröccsentett lányon, nem az előbb említett márka terméke volt ugyan, de az alapgondolat hasonló volt.
nem vagyok híve a ''és még csodálkozunk, hogy..'' típusú észosztásnak, de tényleg ledöbbentem, hogy van, aki képes megvenni egy ilyen 'játékot' a (mondjuk) tíz éves lányának. nesze, legyél ilyen, befutod a karriert banktól dokkig, aztán lesz, aki eltarcson, csuddijó!
több szót erre nem vesztegetnék, itt nem ez kapja a főszerepet, hanem az étkezési zavaros fiatal lányokra szeretné felhívni a figyelmet az Anabell alapítvány - persze ez is a fenti témába vág. a "treat with caution" és "low durability" különösen hatásosak.
ha eszel, ken nem szeret
2007.01.23. 10:23 str
4 komment
Címkék: chica vérhalálszenvedés testügyek
A bejegyzés trackback címe:
https://napiadag.blog.hu/api/trackback/id/tr230348
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Inti 2007.01.23. 11:56:44
hali!
Azt azért tegyük hozzá, hogy ez nem a babát reklámozza, hanem egy hotline vonalat anorexiásoknak.
üdv
Azt azért tegyük hozzá, hogy ez nem a babát reklámozza, hanem egy hotline vonalat anorexiásoknak.
üdv
Inti 2007.01.23. 11:57:55
én meg végigolvashattam volna az egészet...
bocs
bocs
LiaTea · http://tavilia.freeblog.hu/ 2007.01.25. 15:10:21
Kifejező és megrettentő.