a csehek így képzelik el egy borház reklámját:
a Wineshop Havelska kampánya egyértelműen egy jól körülhatárolható vásárló típust szeretne megszólítani. a cég a magasabb árkategóriába tartozó borokkal foglalkozik, és ez látszik a reklámon is, nem keményvonalas punkoknak kínálnak kannás bort. itt elitpunkokról és hittel felszerelet aranyifjakról beszélünk - a dugóhúzó, mint designelem merészen a stílusukhoz kapcsolja a borozást, hangsúlyozandó a nedűk (jövőbeni) kiemelt szerepét a hozzájuk hasonlók életében.
a női jobb kar teljes hiánya mindenesetre meglepő (najó, ott van az).
elitpunk borkultúra
2007.01.15. 10:38 str
Szólj hozzá!
Címkék: chica szájonát tárgyak visel
A bejegyzés trackback címe:
https://napiadag.blog.hu/api/trackback/id/tr6028471
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.