életjel

kérdés / kérés
reklámok küldése
feel free to send your ads here: str.gmail

választék

celeb (28) chica (70) én (13) filmes (28) gerilla (66) háló (11) hang (21) hepinesz (25) honi (7) inspiráció (55) jogok (27) könyv (13) közhaszon (50) manipuláció (10) messze (41) mozgó (83) működik (14) művész (16) news (23) rajz (61) régi (12) street (77) szájonát (86) szolgáltat (69) szőrös (52) tárgyak (111) testügyek (74) történés (23) tudás (26) üzenet (19) vérhalálszenvedés (66) visel (57)

cc

Creative Commons Licenc

elitpunk borkultúra

2007.01.15. 10:38 str

a csehek így képzelik el egy borház reklámját:




a Wineshop Havelska kampánya egyértelműen egy jól körülhatárolható vásárló típust szeretne megszólítani. a cég a magasabb árkategóriába tartozó borokkal foglalkozik, és ez látszik a reklámon is, nem keményvonalas punkoknak kínálnak kannás bort. itt elitpunkokról és hittel felszerelet aranyifjakról beszélünk - a dugóhúzó, mint designelem merészen a stílusukhoz kapcsolja a borozást, hangsúlyozandó a nedűk (jövőbeni) kiemelt szerepét a hozzájuk hasonlók életében.
a női jobb kar teljes hiánya mindenesetre meglepő (najó, ott van az).

Szólj hozzá!

Címkék: chica szájonát tárgyak visel

A bejegyzés trackback címe:

https://napiadag.blog.hu/api/trackback/id/tr6028471

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása