életjel

kérdés / kérés
reklámok küldése
feel free to send your ads here: str.gmail

választék

celeb (28) chica (70) én (13) filmes (28) gerilla (66) háló (11) hang (21) hepinesz (25) honi (7) inspiráció (55) jogok (27) könyv (13) közhaszon (50) manipuláció (10) messze (41) mozgó (83) működik (14) művész (16) news (23) rajz (61) régi (12) street (77) szájonát (86) szolgáltat (69) szőrös (52) tárgyak (111) testügyek (74) történés (23) tudás (26) üzenet (19) vérhalálszenvedés (66) visel (57)

cc

Creative Commons Licenc

einstein is ezt szopogatta

2007.01.12. 09:53 str

hogy mit? mentost. nem tudtad? pedig így volt. hogy mi köze van a lent felvonultatott gondolkodóknak a termékhez? semmi. a copy szerint a mentos segítette hozzá őket az ötleteikhez. bizonyítsd be, hogy nem.
a kidolgozás egyébként vonzza a tekintetet, működik...az ötlettel kapcsolatban pedig az egyetlen értelmes magyarazátom az lenne, hogy eddig a "the freshmaker" szlogennel dolgoztak, ez a kampány pedig igazán friss és új az eddigi vicceskedéshez képest.



7 komment

Címkék: celeb rajz szájonát régi tudás inspiráció

A bejegyzés trackback címe:

https://napiadag.blog.hu/api/trackback/id/tr8627956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

karesz 2007.01.12. 10:20:30

nekem ez se tetszik
mint ahogy hányingerem volt a meki régi rómeo és júliás reklámkampányától, úgy ez sem tetszik

vannak dolgok, nevek, emberek, események amiket nem háborgatunk vagy legalábbis nem kéne
kicsit olyan ez mintha hirosimával reklámoznánk naptejet, leégés ellen

bennem van a hiba?

str 2007.01.12. 10:31:34

attól elég messze van, szerintem.

ez egy vicces megközelítés, amiről alapvetően tudod, hogy nem igaz...kegyeletsértésről sem beszélhetünk, milyen alapon lenne az?

hibának nem nevezném, ez is egy álláspont. nekem ebből a szempontból nincs bajom a reklámmal.

bakfitty · http://ismerosvalahonnan.blog.hu 2007.01.12. 11:11:32

nekem csak az utolsó stílusa nem tetszik, feleslegesen csicsás. az első kettő elég lett volna.

str 2007.01.12. 11:41:29

de korhűnek mondható. gondolom ez volt a cél..
ha pedig nagy emberek ötleteiről van szó, akkor newton almája és arkimédesz heurékája, ami kihagyhataltlan - ezért indokolt. einstein pedig az alap tudósceleb, így teljes a kép.

bakfitty · http://ismerosvalahonnan.blog.hu 2007.01.12. 11:59:38

csak nekem előbb jutnak eszembe Alfons Mucha képei, mint a Heuréka!

str 2007.01.12. 12:09:20

a világot megváltoztató ötletekről egy festő? neked lehet, a többségnek nem. de ő is a mentos miatt festett jól, úgyhogy mindegy.
;)

bakfitty · http://ismerosvalahonnan.blog.hu 2007.01.12. 13:16:43

jaj nem, a stílusról beszéltem csak. :) Arkhimédész jó, csak a reklám stílusa nem tetszik. mert az ötlet jó, csak fura a díszítés az utolsó képnél.
(mellesleg kurvajó a blog, ha már így beszélgetünk)
süti beállítások módosítása