két szín, semmi illusztráció - manapság kihalófélben vannak a csak szöveges reklámok. az indok egyszerű, ennyi nem elég, hogy odavonzza magára a figyelmet, és beleültesse az üzenetet a fejünkbe. ehhez a kampányhoz viszont nagyon passzol ez a stílus, mert arra koncentrál, ami igaz, hiteles (what's true).
tudsz olvasni
ez egy fa volt
a másik kettő ( 1 2 ) változat nekem túlbonyolítottnak tűnik, de meg kell tudni szólítani a vásárlóréteg minden szegmensét (azaz a sitcom nézőket és a zeneipar iránt érdeklődőket is), ezért indokolt. az első kettő viszont egyszerű, és hatásos (a fás ötlet természetesen nyomtatott változatban életképes).
az alapkoncepcióval kapcsolatban azért vannak kételyeim. mitől lesz trú egy farmer? érdekelne a véleményetek.
levente farmerei #1
2006.12.01. 12:45 str
4 komment
Címkék: visel
A bejegyzés trackback címe:
https://napiadag.blog.hu/api/trackback/id/tr3220408
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
str 2006.12.01. 15:36:09
:) kitűnő meglátás, én globálisan értelmeztem. kinek mi ugrik be először, ugye. feltételezhetően USA kampány.
PeterHz 2006.12.02. 22:31:48
Ez marhajó, nekem spec. tetszik amikor csak szöbeggel akarnak hatni vkire. Jó kis dizájnos tudd lenni. És ha a szolognet, színt, dizájnt eltalálják, akkor simán csak a márkáért illetve az azt sugalló stílusért veszik meg a cuccot.
:)
De hát a vásárlót soha nem lehet eléggé lenézni, tartja a mondás. :D
:)
De hát a vásárlót soha nem lehet eléggé lenézni, tartja a mondás. :D
PeterHz 2006.12.02. 22:32:44
str: bocsi az srt-ért elgépeltem.
Nézz majd rá a mediacrash-re ha van kedved/időd.
Nézz majd rá a mediacrash-re ha van kedved/időd.