sör. import. és lányok, úgy mellékesen, hogy jobban működjön a dolog. őszinte leszek, az utóbbi idők poprockos, desokhaveromvan, szeretekatetőngitározni és a többi megközelítésű magyar sörösszpotok nekem egyáltalán nem működnek, pedig papíron én lennék a target audience. persze lehetne örülni is, hogy végre elszakadtak az "amit férfiak vesznek, oda segg kell meg keblek" vonaltól. ennek egyik oka talán az a felismerés volt, hogy a nők sem vetik meg az italt, és nem csak a gintonicot preferálják, zseniális nem? bizonyára több ezer kérdőívet feldolgoztak, mire eljottunk ide.
most csakazértis a klasszikus vonalról prezentálnék két reklámot.
a brazil megközelítés (a sör mexikói):
( 2 3 )
egyszerű és tetszetős, gyönyörű kivitelezéssel. kedvem támad magamhoz rántani az üveget, és magamba tölteni egy kis folyékony napfényt. mert az van benne, de tényleg.
az angolok ennél visszafogottabban, a kötelező jellegű félreérthetőségre építve, de magukhoz mérten így is kapósan kínálgatják a seritalt:
azaz, "Semmi sem elégít ki úgy, mint a Püspök Ujja". én hiszek neki.
( 2 3 )
az ebéd utáni öblögetéshez a braziloktól kapjuk majd az anyagot, ráadásként pedig könnyed délutáni nosztalgia az USAból, stay tuned.
reggelire...
2006.11.27. 09:10 str
1 komment
Címkék: chica szájonát
A bejegyzés trackback címe:
https://napiadag.blog.hu/api/trackback/id/tr5719364
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2006.11.27. 13:48:49
Bár nekem a sör ilyen ...konzumtermék (hülye borsznob vagyok), a fenti képek (és sörök:)) tényleg ..kívánatosak:)