vegyünk egy feltörekvő, huszas éveiben lévő grafikust, verjünk a körmére kétszer vonalzóval, és ültessük be egy történelemórára. legszebb be nem töltött füzeteim emlékét hordozza ez a két ad:
a snickerst még fel tudom dolgozni valahogy, ha magyar szemmel nézem, ösztönözzük a kis pubikat zsebpénzük elköltésére a 'sulibüfében', de a Suzuki? talán az örök kiszámíthatlanság, vagy az 'Isten útjai kifürkészhetetlenek' [haha] érzést keresték itt (way of life - jesus christ! ezt elteszem későbbre), de a tálalás nekem akkor is idegen. bár én nem is könyörögtem saját kocsiért tizenhét évesen, talán itt a megfejtés.
hozzáteszem, ennek ellenére itthon egy ilyen suzuki reklámot felállva megtapsolnék, de a "mi autónk" pozicionálás ettől nagyon messze van. hiába próbálkoznak egy ideje feljebb tolni a mércét, autóvásárlás tekintetében szűkös pénztárcával rendelkező átlagfogyasztók befogadóképességét mérlegelve egyszerűen nem éri meg finanszírozni egy ilyen megközelítésű kampányt (a nemzetközi kooperációról, kidolgozott anyagok átvételéről nem is beszélek inkább). a suzuki pedig ígyis, úgyis is az 'ő autójuk' marad egy jó darabig.
amint a tizenéves, frissjogsis gyermeketeknek/rokonotoknak suzuki lesz az álomautója, szóljatok.
pen & paper
2006.11.20. 14:51 str
Szólj hozzá!
Címkék: rajz mozgó szájonát
A bejegyzés trackback címe:
https://napiadag.blog.hu/api/trackback/id/tr1118081
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.