egy ilyen bevezető után szerintem egyértelmű, hogy itt az elrettentő kalapból fogok egyet előrántani.

a színvilág, felhasznált betűtípus, és a kulcsszavak alapján a legtöbben ráismerhetnek a közelmúltban gőzerővel nyomuló áramszolgáltató kampányára. ez a darab a cég arculatát meghatározó, nagy tömegeknek készülő, és minden komolyabb ötletet nélkülöző (röviden: szar) reklámok kategóriájába sorolható. boldog párocska, korán reggel kicsattannak az energiától (már a reggeli kávé előtt!), kell ennél több az azonosuláshoz?
miután megnéztük közelebbről, felmerülhet egy sor új kérdés:
Mennyire becsülhetjük azon háztártások számát, ahol Andriy Shevchenko lepi meg a kisfeleséget kávéfőzés közben? Jó, ez megfigyelésnek gyenge, poénnak pedig szánalmas, de ha nem az említett focista szerepel a képen, akkor hol a férj? Mert az itt látható úriemberen nincsen jeggyűrű. Persze, hagyhatta a fürdőszobában is, de az én élénk fantáziám inkább egy "bocs, nálunk nincs áram, bejöhetek táncolni a konyhátokba, aztán lesz ami lesz?" igencsak gyenge csajozós szöveggel megtámogatott jelenetet vizionál. Az ifiasszonynak pedig nem sok dolga akad, csak felszerelkezni egy nehéz, fémből készült tárggyal, arra az esetre, ha rosszul sülne el a dolog.
Ezek után a fenti print üzenete összedolgozható:
Ha a férjed végre eltűnt otthonról, kérd el anyádtól a kotyogós kávéfőzőt, hátha átjön a szomszéd focista egy kis energiacserére.
Ez már kérem személyre szabott reklám, a legalattomosabb fajtából.