életjel

kérdés / kérés
reklámok küldése
feel free to send your ads here: str.gmail

választék

celeb (28) chica (70) én (13) filmes (28) gerilla (66) háló (11) hang (21) hepinesz (25) honi (7) inspiráció (55) jogok (27) könyv (13) közhaszon (50) manipuláció (10) messze (41) mozgó (83) működik (14) művész (16) news (23) rajz (61) régi (12) street (77) szájonát (86) szolgáltat (69) szőrös (52) tárgyak (111) testügyek (74) történés (23) tudás (26) üzenet (19) vérhalálszenvedés (66) visel (57)

cc

Creative Commons Licenc

fájdalom a hűtőből

2007.04.03. 15:21 str



'a kashmiri gyermekek fáznak - támogasd az unicefet'

meglepő és kemény gerilla, a békésen fagyasztott ételeket válogató, jóllakott, szemellenzős köznépnek címezve. kinderpingvi helyett, a hűtőből. amikor kiemeled a fagyasztóból a megrakott pizzádat, gondolj esetleg azokra is, akik éppen fagyoskodva éheznek.
egyeseknek ez már üti a lécet, a gerillamarketingnek pedig ez egyik sajátossága, hogy mindenki másképp viszonyul hozzá. itt a döntés egyértelműen nem a tiéd, rákényszerítenek, hogy fogadd be a reklámot valamilyen módon - ez igaz lehet a citylightok, vagy a billboardok esetében is, ott viszont kialakul egy egészséges rezisztencia, míg itt olyan úton kapod az üzenetet, ahol nem is számítanál rá...
több posztban felvetettem már ezt a kérdést: nektek ez hogy jönne le? 'mit képzelnek ezek? itt sem hagynak békén?' vagy 'igazuk van, megfogtak..és milyen jó ötlet!' - vagy a kettő között valahol?

Agency: Dinamo Reklamebyra, Oslo, Norway
Art Director: Egil Pay/Henrik Sæther/Lis Lonning
Copywriter: Lars Joachim Grimstad/Stein Simonse

[ ibelieveinadv ]

4 komment · 1 trackback

Címkék: gerilla vérhalálszenvedés szájonát tárgyak közhaszon üzenet

A bejegyzés trackback címe:

https://napiadag.blog.hu/api/trackback/id/tr9754116

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: index 2018.07.10. 09:04:08

Így lehetsz szakápoló Németországban - Határátkelő

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csikszem · http://agyampark.hu 2007.04.03. 16:11:11

Durva... Részemről, ha humanitárius célok, vagy környezetvédelem a téma, akkor jónak tartom. Nyomassák csak, minél több helyen, minél drasztikusabban. Viszont egy újabb mosópor vagy tampon reklámot nehezen tolerálnék... pláne a hűtőből. ;-)

cache · http://www.p3d.hu 2007.04.03. 17:15:38

hehe én sem tudom soha hogy a "nagytömegek" hogy viszonyulnak ezekhez.
személy szerint engem leginkább hidegen hagynak; de nem azért mert egy érzéketlen po:cs vagyok, hanem mert szeretem megválasztani én hogy mikor min aggódok, nomeg nem szeretek random-reklám által okozott szomorúság áldozata lenni, így megtanultam beprogramozni magam, úgy, hogy ezek totál ne hassanak rám.

boszor 2007.04.03. 18:13:47

csikszemnek igaza van, ha a megfelelő ügy érdekében történik, még ennyire durva is lehet az a marketing. amúgy szerintem a tévé- és rádió-reklámok a legerőszakosabbak: nem egyszer, fél percig látod, hanem egy este hatvanszor, nem tudsz tőlük végighallgatni egy órányi zenét, végignézni egy órányi filmet, kapcsolgatsz, menekülsz, mint az űzött vad. ráadásul amíg a gerilla-reklámok legtöbbször nagyon ötletesek, a tévés reklámok 80 százaléka szemét.

LiaTea 2007.04.04. 09:38:06

A tévék és utcai plakátok dömpingje mellett nekem elfogadható ez a fajta figyelemfelhívás. Jó ötletnek tartom, a hűtőbe nyúlva közvetlenül tapasztalható a hideg, amit egy kisgyerek Kashmirban megélhet.