életjel

kérdés / kérés
reklámok küldése
feel free to send your ads here: str.gmail

választék

celeb (28) chica (70) én (13) filmes (28) gerilla (66) háló (11) hang (21) hepinesz (25) honi (7) inspiráció (55) jogok (27) könyv (13) közhaszon (50) manipuláció (10) messze (41) mozgó (83) működik (14) művész (16) news (23) rajz (61) régi (12) street (77) szájonát (86) szolgáltat (69) szőrös (52) tárgyak (111) testügyek (74) történés (23) tudás (26) üzenet (19) vérhalálszenvedés (66) visel (57)

cc

Creative Commons Licenc

veszélyes könyvek

2006.12.12. 14:25 str

sötét-krimis-nyomozós könyvesbolt, második felvonás, Murder by the Book:





külön tekintve elmegy, de nekem a Crime & Detective Bookshop ötlete sokkal jobban tetszett.

4 komment

Címkék: könyv vérhalálszenvedés

A bejegyzés trackback címe:

https://napiadag.blog.hu/api/trackback/id/tr3422174

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

phnb 2006.12.12. 15:01:33

Nagyon tetszik ez a blog! Nem is gondoltam volna, hogy Mo. a reklámok terén (is) fényévekkel van lemaradva. Nálunk miért nincsenek ilyen hirdetések???

str 2006.12.12. 15:18:45

jó kérdés. erre keresem én is a magyarázatot. mivel gyakorlati értelemben kívül állok a reklámszakmán, csak találgatni tudok...a postjaimból pedig nagyjából összeáll mi a véleményem.
röviden talán annyi, hogy a kreativitás meg is lenne, de a hirdetők gyomra nem veszi be a merész ötleteket, mert ők úgy vélik, a célközönségnek nem fog bejönni, nem kockáztatnak. vagy nincs elég pénzük egy-egy jobb ötlet megvalósítására.
szívesen látnék (vagy akár postolnék is) egy szakmabéli véleményt erről én is, egyébként.
jut eszembe, tegnap ígértem két magyar printet, elő is keresem őket.

phnb 2006.12.12. 16:19:03

de vajon miben más a magyar célközönség? mert mindez azt implikálja, hogy egyszerűen butább vagy maradibb. :)

str 2006.12.12. 16:59:18

igen, ennyi, csúnyán alá vagyunk becsülve. a probléma talán az, hogy ha pl. mosóport kell eladni (maradva az eddigi vonalnál), nem lehet olyan reklámot összerakni, amit a sokszázezer marika és terike néni - elnézést az érintettektől - nem ért meg, sőt, félremagyaráz. nekik tényleg az kell, ami most van.
a lentebb linkelt post a hazai televíziózásról nagyszerűen átültethető a reklámtermésre is. ez működik, ez hozza a profitot, ennyi, pont.
giopedia.blog.hu/2006/12/12/televizio