életjel

kérdés / kérés
reklámok küldése
feel free to send your ads here: str.gmail

választék

celeb (28) chica (70) én (13) filmes (28) gerilla (66) háló (11) hang (21) hepinesz (25) honi (7) inspiráció (55) jogok (27) könyv (13) közhaszon (50) manipuláció (10) messze (41) mozgó (83) működik (14) művész (16) news (23) rajz (61) régi (12) street (77) szájonát (86) szolgáltat (69) szőrös (52) tárgyak (111) testügyek (74) történés (23) tudás (26) üzenet (19) vérhalálszenvedés (66) visel (57)

cc

Creative Commons Licenc

tiszta

2006.12.11. 15:03 str

vannak olyan brandek, melyek a reklámjaik hasonlóságát (vagy mondjuk, ötlettelenségét) tekintve nagyrészt egyformának tűnnek az átlag fogyasztó szemében, a márkahűségét a hagyományos eszközökkel kialakítani és fenntartani meglehetősen nehéz. inkább termékcsoportokról beszélhetünk, ide tartozik a fogkrém (amiről már sok szó esett), és a mosópor is. nem arról van szó elsősorban, hogy maga a termékek egy-két újításon, frissen felfedezett hatóanyagon (kit érdekel?) és a csomagoláson kívül gyakorlatilag megegyeznek, sokkal inkább arról, hogy erre rá is játszanak a gyártók, pontosabban a reklámügynökségek. nekik persze a megrendelő diktál - megnéznék egy pár visszadobott ötletet.
mert a mostani felhozatal igencsak szürke. a gyerek is fehér ingben vesztette el a szüzességét a tanárnővel, a kis pöcsök fociztak az udvaron és felrúgták egymást, stb. alapsztori után a szokásos: megújult erő, tiszta lesz a ruha, itt a teszt, látod vaze? ugye fehér? jó a video editorunk, ugye? ez a por olcsóbb mint a többi, vegyed! 
továbbra sem értem, hogy ez így miért jó, miért nem lehet legalább EGYSZER kitörni ebből egy merészebb ötlettel. őszintén, hány hirtelenjében eszedbe jutó mosóporreklámról tudod megmondani, mely márkához tartozik? leszámítva azt az idegesítő rókát - csokit tibitől, mosóport tomitól. ilyen ez.
különös egyébként, hogy ha magyar reklámokról beszélek, szinte mindig mozgóképes dolgok jutnak eszembe, a printek kevésbé ragadnak meg bennem, itt mégis inkább ezt a vonalat veszem elő a külföldiek esetében. talán ilyen gyenge lenne a honi felhozatal? erre később rácáfolok kicsit, két magyar megoldással - az egyik pont Ariel, a másik nagyon nemaz, de jó lesz.
addig is kína, portugália, és ismeretlen helyszín (mondjuk, utcasarok). felüdülés! különösen az utolsó.

 
és párja.


ilyen gyorsan kijön.


( 2 3 )

5 komment

Címkék: mozgó street chica visel

A bejegyzés trackback címe:

https://napiadag.blog.hu/api/trackback/id/tr2322071

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

b0risz · http://zahar.blog.hu 2006.12.11. 16:28:52

az ilyen gyorsan kijön képaláírású stuff azé' az nem olyan szar.

str 2006.12.11. 17:16:34

persze, ezek itt az ellenpéldák. nekem főleg az utolsó jön be, ahogy írtam. a szöveg a magyar tv reklámok vonulatáról szól.

str 2006.12.11. 17:18:59

jah, percekkel ezelőtt láttam egy új (vagy általam még nem látott) Tide reklámot, meglepő módon a gyerekek fociztak az udvaron, az anyuka pedig demonstrálta, hogy mi a sáros pólón milyen csodát művel a szer (deja vu). de nem a fürdőszobában, hanem a kertben. micsoda újítás.

b0risz · http://zahar.blog.hu 2006.12.12. 15:00:33

ja, értettem, hogy miről szólt az írásod, és miről a képanyag.
a "nem olyan szar" kifejezetten dicséret volt tőlem :))

Fanyuvo 2006.12.13. 12:37:38

Nalam az a mosopor reklam viszi a primet (az egyetlen ami bejott) amikor a mama teregeti a ruhait, aztan atmegy a szomszed ruhai koze es elkezdi szagolni oket es a szomszedasszony bugyijaba temeti az arcat, hogy annak milyen jo illata van. Aztan persze megjenik a tulajdonosa is. Nah ez szerintem nagyon otletes reklam volt es jot derultem rajta.