életjel

kérdés / kérés
reklámok küldése
feel free to send your ads here: str.gmail

választék

celeb (28) chica (70) én (13) filmes (28) gerilla (66) háló (11) hang (21) hepinesz (25) honi (7) inspiráció (55) jogok (27) könyv (13) közhaszon (50) manipuláció (10) messze (41) mozgó (83) működik (14) művész (16) news (23) rajz (61) régi (12) street (77) szájonát (86) szolgáltat (69) szőrös (52) tárgyak (111) testügyek (74) történés (23) tudás (26) üzenet (19) vérhalálszenvedés (66) visel (57)

cc

Creative Commons Licenc

megesz

2006.12.06. 15:55 str

alant kóstolgatós Lion reklám. tetszenek a színek és a bútorzat, elrugaszkodik a modern stílustól, ami első olvasatra kézenfekvő lenne a fiatalok megcélzásához. így viszont az alap tréfa értéken túl okosan beleharapnak a beszűkülten konzervatív, szemellenzős nézetekbe is.


2 komment · 1 trackback

Címkék: szőrös szájonát tárgyak visel

A bejegyzés trackback címe:

https://napiadag.blog.hu/api/trackback/id/tr4621333

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: triatlon-nn.ru 2017.12.05. 06:10:18

Nők, az egyéjszakás kalandokról - Online Szexshop

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sanna · http://bizbigyo.wordpress.com/ 2006.12.08. 17:28:32

Elképzeltem, hogy még nyomnak egy pár lionzion reklámot (random harapások), aztán a végén jön vmi slusszpoén, ami a kampánysorozatot zárja, egy csattanós (harapós) poszter - mondjuk annál jobb ötlet, hogy egy oroszlán lion csokit nyammog az eddig összeharapott cuccok dombján ülve .

str 2006.12.08. 18:49:41

persze, kézenfekvő a harapdálós megközelítés. de ha kell valami, ami azonnal kapcsolható a Lionnel, az biztos ez lesz.
nekem ez azért tetszik, mert a kötelező(nek hitt) alapgondolatot tartalmazza, de okosan megközelítve.
ha a snickers aktuális honi kampányára gondolok, főleg könnyen értékelhetővé válik ez (állj le a speedről, egyél snickerst inkább, nincsmegállásstb...rossz).