életjel

kérdés / kérés
reklámok küldése
feel free to send your ads here: str.gmail

választék

celeb (28) chica (70) én (13) filmes (28) gerilla (66) háló (11) hang (21) hepinesz (25) honi (7) inspiráció (55) jogok (27) könyv (13) közhaszon (50) manipuláció (10) messze (41) mozgó (83) működik (14) művész (16) news (23) rajz (61) régi (12) street (77) szájonát (86) szolgáltat (69) szőrös (52) tárgyak (111) testügyek (74) történés (23) tudás (26) üzenet (19) vérhalálszenvedés (66) visel (57)

cc

Creative Commons Licenc

levente farmerei #1

2006.12.01. 12:45 str

két szín, semmi illusztráció - manapság kihalófélben vannak a csak szöveges reklámok. az indok egyszerű, ennyi nem elég, hogy odavonzza magára a figyelmet, és beleültesse az üzenetet a fejünkbe. ehhez a kampányhoz viszont nagyon passzol ez a stílus, mert arra koncentrál, ami igaz, hiteles (what's true).

tudsz olvasni

ez egy fa volt

a másik kettő ( 1 2 ) változat nekem túlbonyolítottnak tűnik, de meg kell tudni szólítani a vásárlóréteg minden szegmensét (azaz a sitcom nézőket és a zeneipar iránt érdeklődőket is), ezért indokolt. az első kettő viszont egyszerű, és hatásos (a fás ötlet természetesen nyomtatott változatban életképes).
az alapkoncepcióval kapcsolatban azért vannak kételyeim. mitől lesz trú egy farmer? érdekelne a véleményetek.

4 komment

Címkék: visel

A bejegyzés trackback címe:

https://napiadag.blog.hu/api/trackback/id/tr9220408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fanyuvo 2006.12.01. 14:56:53

En azt hittem a Monica-s a Lewinsky ugy miatt van.

str 2006.12.01. 15:36:09

:) kitűnő meglátás, én globálisan értelmeztem. kinek mi ugrik be először, ugye. feltételezhetően USA kampány.

PeterHz 2006.12.02. 22:31:48

Ez marhajó, nekem spec. tetszik amikor csak szöbeggel akarnak hatni vkire. Jó kis dizájnos tudd lenni. És ha a szolognet, színt, dizájnt eltalálják, akkor simán csak a márkáért illetve az azt sugalló stílusért veszik meg a cuccot.
:)
De hát a vásárlót soha nem lehet eléggé lenézni, tartja a mondás. :D

PeterHz 2006.12.02. 22:32:44

str: bocsi az srt-ért elgépeltem.
Nézz majd rá a mediacrash-re ha van kedved/időd.